Võsu Südasuve Challenge pakub ka virtuaalselt osalemise võimalust

Erilise aasta üks esimesi tavapärasel moel toimuvaid jooksuvõistlusi “Võsu Südasuve Challenge” pakub nüüd lisaks ka virtuaalselt osalemise võimalust. 19. juuliks Võsule koguneva 500 võistleja seas saavad sel aastal end üles anda ka virtuaalselt osalejad. Olgu siis põhjuseks transport, mittesobilikud kellaajad, juba seatud puhkuseplaanid või muu. Kohapeale on lubanud tulla mitmed tipptegijad – viimaseks liitujaks Eestit paljudel tiitlivõistlustel esindanud … Jätkub

Ujumise oskus tuleb kasuks kogu eluks

Tihti on lapsevanemad hädas otsustamisega, mis spordiala treening võiks tema lapsele sobida. Üks valikuid on ujumine, mis soodustab lapse vaimset ja kehalist arengut ning hea ujumisoskus aitab avaveekogus ohtusid maandada. Ujumine on üks neist spordialadest, mida saab harrastada vanusest, aastaajast või mõnest muust välisest asjaolust olenemata. Vaja on vaid basseini. Väikesele lapsele sobib ujumine seepärast … Jätkub

#minaaitan – võida personaalne stardipakett Tiidrek Nurmega

Tiidrek Nurme on Eesti üks edukaimaid kesk- ja pikamaa jooksjaid, kelle nimi spordisõbrale eraldi tutvustust ei vaja. Sihikindlus ja tugev tööeetika on viinud teda lugematute jooksuvõistluste võitudeni ning asetanud tema nime mitmete erinevate rahvusrekordite esikohale. Osale mängus ja saa endale ainulaadne võimalus viia ka oma jooksuvõimed uuele tasemele. Õnnelikku võitjat ootavad vabalt valitud Nike jooksujalatsid, … Jätkub

Rait Ratasepp: rasked treeningud aitavad saada paremaks

Pidevad väljakutsed ja inimvõimete piiride testimine on ultratriatleedi jaoks sütitavad tegurid. Paljud eestlased on Rait Rataseppa võistlustele kaasa elanud ning imestusega vaadanud, milleks on ta võimeline. Räägime tema treeningutest ja varustusest. Milline on olnud Sinu elu kõige raskem treening? Rasked treeningud saadavad mu tegemisi kogu aeg, sest üksnes nii on võimalik areneda ja saada kiiremaks. … Jätkub

Kust saada suvel energiat, kui päikesest enam ei piisa?

Suvi on saabunud ja kestusspordi alade harrastajate tipphooaeg käes. Koos suurenenud energeetilise kulutusega, mis kestusspordi harrastajatel kaasneb, tasuks mõelda sellele, kuidas täita oma energiavarud nii, et jätkuks hooaja lõpuni.  Inimesed, kes aktiivselt treenivad, ei kipu tihti aega kulutama sellele küsimusele mõtlemisele. Siinkohal ongi mul anda  mõned head soovitused, millised toidulisandid võiksid olla lisaks tasakaalustatud toitumisele … Jätkub

Kui palju süüa pärast õhtust treeningut?

Paljudel kerkivad kindlasti tihti küsimused, mis on seotud just hilisõhtuse treeningujärgse söömisega. Kas hilja õhtul pärast trenni üldse võib süüa? Kui jah, siis milline söök oleks kõige tervislikum? Jah, pärast treeningut tohib süüa. Ja peabki sööma. Keha on treeningust kurnatud ja söömine on taastumiseks hädavajalik. Kui pärast trenni mitte süüa, siis halveneb keha võime taastuda … Jätkub

Ühe isanda orjad

Suure tõenäosusega on selles süüdi harrastusspordi professionaliseerumine ja tulemuste ületähtsustamine, et paljud, kellele sport on oluline hobi, pühenduvad vaid ühele ainsale alale. Viimane aeg on noil mõelda, mida hullu see endaga kaasa toob. Rahvaspordivõistluste protokollidest vaatab vastu ärevaks tegev tõsiasi. Ometi pole enamik seda näinud. Sest ei oska seda vaadata. Too on tõsiasi, mis võib … Jätkub

Suvi – ideaalne aeg sportimiseks ja liikumiseks

Suur osa laste ja noorte liikumisharjumuse kujundamisel on perekonnal. Just vanemad annavad eeskuju ja sellest lähtuvalt kujunevad ka laste tegevused.   Mairi Põder on suure pere ema, peres on viis last, kellest kolm on juba täiskasvanud. Kümneaastase Piia ja seitsmese Markuse tervisliku eluviisi eest kannavad vanemad veel usinalt hoolt. „Kaks nooremat last olid juba aastasena … Jätkub