Adidas ja Ööjooks kujundavad Eesti jooksumaastikku

Möödunud hooajal Rakveres üle kahe tuhande osaleja rajale toonud Eesti Ööjooks ja maailma üks tugevamaid spordibrände Adidas sõlmisid kolme-aastase koostööleppe, mis toob tervisespordi sõpradele koju kätte atraktiivse ja rahvusvahelist kõlapinda omava jooksuürituse.

Üle kahe ja poole tuhande osaleja vaimustus on veennud toetajaid. Oktoobris sai teatavaks Viking Line Eesti lisandumine Ööjooksu toetajate etteotsa, mis järgnevatel aastatel viib kõik ööjooksjad preemiareisina kaunist Soomet nautima.

Nüüdseks on avalikuks saanud tervisespordiringkonnas mõnda aega ringelnud spekulatsioon maailma ühe mõjukama spordibrändi Adidas lisandumisest Eesti Ööjooksuga. “Vastab tõele,” märgib Ööjooksu korraldusmeeskonna juht Marko Torm. Adidas Baltics Eesti müügijuhi Ago Markvardti suust kuuleb juba rohkem: “Tõepoolest, kõrget kvaliteeti ja omapära hindav Adidas on juba mõnda aega valinud paljude väärt ürituste vahel ning Ööjooksus nägime selget eristumist teistest jooksuüritustest oma formaadi ja meeskonna tõttu. Usume Ööjooksu potentsiaali kasvada Eesti üheks parimaks tervisespordiürituseks, mis võiks kõlapinda leida ka meie naabervabariigis Lätis.”

Viimased aastad on Adidase turuosa Eestis suurenenud ning on lisaks kõrget kvaliteeti hindavatele tippatleetidele haaramas juhtohje ja rahvasportlaste jooksujalanõu ja riietuse valikus. “Mis võiks olla parem kui tuua Adidase kvaliteet läbi võimsa Ööjooksu tarbijale lähemale,” märgib Markvardt. Lisaks Adidasele hõlmab koostöö ka spordikaupluste keti Rademar lisandumist Ööjooksutoetajate hulka. 2012. aasta aprillist saab Ööjooksule registreeruda ka Rademari kauplustes.

Lisaks võimsale auhinnafondile, mida Adidas ja Rademar ühiselt Ööjooksu toimumispäeval pakuvad, loob mitmeks aastaks sõlmitud partnerlus Eesti Ööjooksule rohkelt väljundeid ka üritusele suurema kõlapinna loomiseks lähivälismaal. Koostööd tehakse aktiivselt Riia ja Vilniuse suurte maratonidega. “Soovime hiljemalt 2015. aastaks tuua Rakvere ööjooksu starti 5000 inimest. See tagab Rakvere mastaape arvestades samaväärse elamuse kui 16 000 osalejat võõrustaval Riia maratonil või Eesti hooaja kulminatsioonil – Tallinna maratonil, ” on Torm veendunud. “Oleme kodukoha fännid ja näeme võimalust Adidase, Viking Line’i ja piirkondlike toetajate abiga viia Rakvere rahvusvahelisele pildile.”

Rakvere tänavatale täispika maratoni toomise mõtet ei ole Ööjooksu korraldajad eemale heitnud. „Parima elamuse pakkumiseks maratoni rajal peame esmalt ületama kriitilise osavõtupiiri lühematel distantsidel“ märgib Marko Torm. Kriitilise piiri võib ridade vahelt välja lugeda ka 2015. aastaks seatud ootustest.

Ööjooksuga juba liitunud suured nimed: Viking Line Eesti, Adidas, Aqva Spa, Põhjakeskus, Hustler energiajook, Würth, Rakvere Lihakombinaat, Jeld-Wen Eesti, Hat-Auto, Rademar, Wiseman Interactive, Rakvere Teater, Liliina, Hawaii Express, Kohala mõis, Cramo, Selver jt.

Toetavad Eesti Kultuurkapital, Euroopa Sotsiaalfond, Rakvere linn, Lääne-Viru Maavalitsus ja Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus.  Meediapartnerid: Kanal 2, Sky Plus, Virumaa Teataja ja Jooksja.