Jooks on elustiil

Regulaarne jooksuharrastus parandab kehalist vormi ja tervist. Vastupidavustreening tekitab organismis palju positiivseid muutusi. Meie ainevahetus hakkab koormusega kohanema juba pärast paari-kolme intensiivset vastupidavustreeningut. Süsivesikute ja rasva kasutamine energiaallikana muutub efektiivsemaks ja kaalujälgmine hõlpsamaks. Inimese veres toimuvad kohanemisprotsessid juba 3-6 treeningukorra järel. Vastupidavustreeing mõjutab peaaegu kõiki meie keha  osi ja funtstioone, eriti luustikulihaseid ning hingamis- ja vereringeelundeid. Muutused nõuavad piisavalt sagedasi ja pikaajalisi treeninguid ningõiget koormusastet. Loomulikult mõjutavad treenimisega saavutatud muutuste intensiivsust pärilikkustegurid.

Füüsiline koormus on asendamatu vastukaal tänapäeva stressirohkele ja liikumise poolest vaesele passiivsele elustiilile. Harrastussport ja liikumine tõrjuvad stressi, kui treenimist just uueks stressiteguriks ei muudeta. Motiveerivad, kui realistlikud eesmärgid tugevdavad tahet ja võimaldavad jooksjana areneda. Vastupidavussport on õigesti doseerituna elamist väärt nauding.

Kuidas muuta jooksmist elustiiliks? Seda ja palju muid kasulikke nõuandeid leiad “Jooksja käsiraamatust”.

Telli ajakiri Jooksja aastaks koos Jooksja käsiraamatuga hinnaga vaid 17,50 ja võidad 15,40 eurot!

Jooksja tellimuse saad vormistada ka kinkekaardi vormis, kui soovid mõnda lähedast sellega rõõmustada!
Tellimissoov saada: tellimine.jooksjakasiraamat@gmail.com märgusõnaga „Jooksjaraamat”