Sunday Times nõuab Lance Armstrongilt 1-miljonilist kahjutasu

Ajaleht Sunday Times kaebas kohtusse endise jalgratturi Lance Armstrongi, kellelt nõutakse 1 miljoni naela suurust kahjutasu.

41-aastane Armstrong jäi tänavu vahele ulatuslikus dopinguafääris ja mehelt võeti ära kõik seitse Tour de France’i võitu.

2006. aastal maksis Sunday Times Armstrongile kokkuleppemenetluse kohaselt 300 000 naela, kuna Armstrong kaebas väljaande kohtusse tema nime mustamise eest.

Sunday Times’i ajakirjanik David Walsh seadis Armstrongi puhtuse kahtluse alla juba 1999. aastal. 2004. aastal avaldas ajaleht aga artikli, kus tõstatati Armstrongi puhtus taas luubi alla.

Ameeriklasest ratturi advokaadid otsustasid väljaande kohtusse kaevata. Kohtuasi sai lahendi 2006. aastal, kui Sunday Times maksis mehele kompensatsiooniks 300 000 naela.

Nüüd nõuab väljaanne seda raha tagasi koos intresside ja kohtukulude kompenseerimisega.